Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh metodiky manažérského rozhodování v distribuci v evropském prostředí
Kopčáni, Juraj ; Dostál, Petr (oponent) ; Čambál, Miloš (oponent) ; Rybanský, Rudolf (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V současné době jsou stále větší nároky kladeny na rychlost a kvalitu dopravy výrobků a zboží od výrobců k dodavatelům a následně ke koncovému zákazníkovi. To si vyžaduje mnohé znalosti a zkušenosti z oblasti plánování, nákupu, výroby a distribuce. Ve všech činnostech a na všech úrovních v podniku je důležité se správně a včas rozhodnout jak postupovat, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka s minimálními náklady pro podnik. Pro zabezpečení rychlosti a kvality distribuce je potřebné se zaměřit na logistiku oběhových prostředků. Ta zahrnuje jak informační a komunikační tok, tak i zásobování, skladování, dopravu, manipulaci a balení. Aby podnik zabezpečil všechny tyto služby kvalitně, rychle a včas, je vhodné mít vypracovanou metodiku pro daný proces. Hlavním cílem dizertační práce je návrh metodiky pro manažerská rozhodování v oblasti distribuce. Správně zvolená metodika distribuce může napomoct zrychlit přesun produktu od dodavatele k odběrateli nebo od výrobce k zákazníkovi, ale v konečném důsledku i snížit celkové náklady na distribuci. Při rozhodování o volbě distribučního kanálu jsou důležité také procesy a znalosti evropské legislativy v návaznosti na logistiku a management dopravy v České republice. Jedním z podkladů pro návrh metodiky byl sběr a zpracování dat, na základě kterého byla realizována analýza současného stavu. Dalším postupem byly stanoveny základní kritéria pro volbu podniků, které by mohly vykonávat distribuci. Těmto kritériím bylo nutné stanovit jednotlivá pořadí nebo váhy důležitosti. V konečném rozhodování pro volbu distribučního podniku byla použita jedna z metod vícekriteriálniho rozhodování. Práce byla vytvořena na základě teoretického výzkumu a praktických zkušeností z podniků v řešené oblasti. Cíle, kterého má být dosaženo: Cílem dizertační práce je návrh metodiky manažerského rozhodování v distribuci v evropském prostředí ve vazbě na infrastrukturu ČR při realizaci legislativních požadavků evropského prostředí a respektování zásad integrace.
NÁVRH METODIKY MANAŽERSKÉHO ROZHODOVÁNÍ V DISTRIBUCI V EVROPSKÉM PROSTŘEDÍ
Kopčáni, Juraj ; Dostál, Petr (oponent) ; Čambál, Miloš (oponent) ; Urbánek, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Abstrakt V současné době jsou stále větší nároky kladeny na rychlost a kvalitu dopravy výrobků a zboží od výrobců k dodavatelům a následně ke koncovému zákazníkovi. To si vyžaduje mnohé znalosti a zkušenosti z oblasti plánování, nákupu, výroby a distribuce. Ve všech činnostech a na všech úrovních v podniku je důležité se správně a včas rozhodnout jak postupovat, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka s minimálními náklady pro podnik. Pro zabezpečení rychlosti a kvality distribuce je potřebné se zaměřit na logistiku oběhových prostředků. Ta zahrnuje jak informační a komunikační tok, tak i zásobování, skladování, dopravu, manipulaci a balení. Aby podnik zabezpečil všechny tyto služby kvalitně, rychle a včas, je vhodné mít vypracovanou vhodnou metodiku pro daný proces. Hlavním cílem dizertační práce je návrh metodiky pro manažerská rozhodování v oblasti distribuce. Správně zvolená metodika distribuce může napomoct zrychlit přesun produktu od dodavatele k odběrateli nebo od výrobce k zákazníkovi, ale v konečném důsledku i snížit celkové náklady na distribuci. Při rozhodování o volbě distribučního kanálu jsou důležité také procesy a znalosti evropské legislativy v návaznosti na logistiku a management dopravy v České republice. Jedním z podkladů pro návrh metodiky byl sběr a zpracování dat, na základě kterého byla realizována analýza současného stavu. Dalším postupem byly stanoveny základní kritéria pro volbu podniků, které by mohli vykonávat distribuci. Následně byly přiřazeny jednotlivé váhy důležitosti k daným kritériím. V konečném rozhodování pro volbu distribučního podniku byly použity metody vícekriteriálního rozhodování. Práce byla vytvořena na základě teoretického výzkumu a praktických zkušeností z podniků v řešené oblasti. Cíle, kterých má být dosaženo: Cílem dizertační práce je návrh metodiky manažerského rozhodování v distribuci v evropském prostředí.
Nové přístupy ve fyzioterapii pacientů s asthma bronchiale
Výtisková, Klára ; Kejhová, Eva (vedoucí práce) ; Kulich, Václav (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Klára Výtisková Vedoucí práce: Ing. Eva Kejhová Název bakalářské práce: Nové přístupy ve fyzioterapii pacientů s asthma bronchiale Abstrakt bakalářské práce: Tato bakalářská práce se zabývá fyzioterapeutickým ovlivněním asthma bronchiale a aktuálně nejvyužívanějšími metodami fyzioterapie aplikovaných při léčbě astmatu. Práce je složena z teoretické a praktické části. V rámci teoretické části je popsáno onemocnění asthma bronchiale, jeho diagnostika, klasifikace, klinická manifestace nemoci, farmakologická léčba a metody fyzioterapie, které jsou v současnosti při léčbě asthma bronchiale nejmodernější a nejvyužívanější. Tato část je klíčovou částí mé bakalářské práce. Na poznatcích z této kapitoly jsou založeny obsahy terapií praktické části. Praktická část zahrnuje kazuistiky dvou pacientů. Cílovou skupinou byli pacienti ve věku 20-30 let s diagnostikovaným asthma bronchiale, které je aktuálně ve stabilizovaném stavu, u kterých nedochází k pravidelné aplikaci bronchodilatancií. Každý z pacientů podstoupil desetitýdenní fyzioterapeutickou intervenci. Pro objektivní zhodnocení výsledků intervence bylo použito měření dechové amplitudy a spirometrické vyšetření. Terapie byly rovněž hodnoceny subjektivně pacienty se zaměřením na klinickou manifestaci projevů...
Family business history—a new discipline at the edges of economic and social history?
Hlavačka, Milan
The aim of this paper is to present family business history as a new discipline at the edges of economic and social history. It describes business history as a well-developed and dynamic discipline closely related to public relation of companies. It discusses also family history and the parameters of an established discipline and research subjects in family business history. This paper also consider topics and future way of research.
Family business history—a new discipline at the edges of economic and social history?
Hlavačka, Milan
The aim of this paper is to present family business history as a new discipline at the edges of economic and social history. It describes business history as a well-developed and dynamic discipline closely related to public relation of companies. It discusses also family history and the parameters of an established discipline and research subjects in family business history. This paper also consider topics and future way of research.
Návrh metodiky manažérského rozhodování v distribuci v evropském prostředí
Kopčáni, Juraj ; Dostál, Petr (oponent) ; Čambál, Miloš (oponent) ; Rybanský, Rudolf (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V současné době jsou stále větší nároky kladeny na rychlost a kvalitu dopravy výrobků a zboží od výrobců k dodavatelům a následně ke koncovému zákazníkovi. To si vyžaduje mnohé znalosti a zkušenosti z oblasti plánování, nákupu, výroby a distribuce. Ve všech činnostech a na všech úrovních v podniku je důležité se správně a včas rozhodnout jak postupovat, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka s minimálními náklady pro podnik. Pro zabezpečení rychlosti a kvality distribuce je potřebné se zaměřit na logistiku oběhových prostředků. Ta zahrnuje jak informační a komunikační tok, tak i zásobování, skladování, dopravu, manipulaci a balení. Aby podnik zabezpečil všechny tyto služby kvalitně, rychle a včas, je vhodné mít vypracovanou metodiku pro daný proces. Hlavním cílem dizertační práce je návrh metodiky pro manažerská rozhodování v oblasti distribuce. Správně zvolená metodika distribuce může napomoct zrychlit přesun produktu od dodavatele k odběrateli nebo od výrobce k zákazníkovi, ale v konečném důsledku i snížit celkové náklady na distribuci. Při rozhodování o volbě distribučního kanálu jsou důležité také procesy a znalosti evropské legislativy v návaznosti na logistiku a management dopravy v České republice. Jedním z podkladů pro návrh metodiky byl sběr a zpracování dat, na základě kterého byla realizována analýza současného stavu. Dalším postupem byly stanoveny základní kritéria pro volbu podniků, které by mohly vykonávat distribuci. Těmto kritériím bylo nutné stanovit jednotlivá pořadí nebo váhy důležitosti. V konečném rozhodování pro volbu distribučního podniku byla použita jedna z metod vícekriteriálniho rozhodování. Práce byla vytvořena na základě teoretického výzkumu a praktických zkušeností z podniků v řešené oblasti. Cíle, kterého má být dosaženo: Cílem dizertační práce je návrh metodiky manažerského rozhodování v distribuci v evropském prostředí ve vazbě na infrastrukturu ČR při realizaci legislativních požadavků evropského prostředí a respektování zásad integrace.
NÁVRH METODIKY MANAŽERSKÉHO ROZHODOVÁNÍ V DISTRIBUCI V EVROPSKÉM PROSTŘEDÍ
Kopčáni, Juraj ; Dostál, Petr (oponent) ; Čambál, Miloš (oponent) ; Urbánek, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Abstrakt V současné době jsou stále větší nároky kladeny na rychlost a kvalitu dopravy výrobků a zboží od výrobců k dodavatelům a následně ke koncovému zákazníkovi. To si vyžaduje mnohé znalosti a zkušenosti z oblasti plánování, nákupu, výroby a distribuce. Ve všech činnostech a na všech úrovních v podniku je důležité se správně a včas rozhodnout jak postupovat, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka s minimálními náklady pro podnik. Pro zabezpečení rychlosti a kvality distribuce je potřebné se zaměřit na logistiku oběhových prostředků. Ta zahrnuje jak informační a komunikační tok, tak i zásobování, skladování, dopravu, manipulaci a balení. Aby podnik zabezpečil všechny tyto služby kvalitně, rychle a včas, je vhodné mít vypracovanou vhodnou metodiku pro daný proces. Hlavním cílem dizertační práce je návrh metodiky pro manažerská rozhodování v oblasti distribuce. Správně zvolená metodika distribuce může napomoct zrychlit přesun produktu od dodavatele k odběrateli nebo od výrobce k zákazníkovi, ale v konečném důsledku i snížit celkové náklady na distribuci. Při rozhodování o volbě distribučního kanálu jsou důležité také procesy a znalosti evropské legislativy v návaznosti na logistiku a management dopravy v České republice. Jedním z podkladů pro návrh metodiky byl sběr a zpracování dat, na základě kterého byla realizována analýza současného stavu. Dalším postupem byly stanoveny základní kritéria pro volbu podniků, které by mohli vykonávat distribuci. Následně byly přiřazeny jednotlivé váhy důležitosti k daným kritériím. V konečném rozhodování pro volbu distribučního podniku byly použity metody vícekriteriálního rozhodování. Práce byla vytvořena na základě teoretického výzkumu a praktických zkušeností z podniků v řešené oblasti. Cíle, kterých má být dosaženo: Cílem dizertační práce je návrh metodiky manažerského rozhodování v distribuci v evropském prostředí.
Nové přístupy v řízení lidských zdrojů související s vedením lidí
ČERMÁKOVÁ, Martina
Cílem této bakalářské práce bylo specifikovat rozhodující přístupy v řízení lidských zdrojů související s vedením lidí. Výzkum byl realizován ve spolupráci s hlavní centrálou pojišťovny Allianz. Za účelem výzkumu úrovně řízení lidských zdrojů, vedení lidí a přístupu k novým metodám ve vedení, bylo použito dotazníkové šetření, podpořené dalšími metodami jako jsou neřízené rozhovory nebo zúčastněné pozorování. Z výzkumu je patrné, že řízení lidských zdrojů v dané organizaci by mohlo být na vyšší úrovni. Jsou viditelné rozdíly mezi zaměstnanci na nižších pozicích a mezi středním management. To může ovlivnit výkon, výsledky a vztahy na pracovišti. Proto na základě provedené analýzy lze doporučit, aby se organizace zaměřila na komunikační toky, zejména na tok sestupný. Dále by se měla organizace zaměřit na větší informovanost zaměstnanců na nižších pozicích, protože tito lidé mají pocit, že jsou přehlíženi, protože nemají dostatek informací. Další doporučení se týká školení a vzdělávacích akcí v rámci zaměstnaní. Zaměstnanci na nižších pozicích zastávají názor, že školení a vzdělávací akce nejsou upraveny pro jejich znalosti a potřeby. Proto je zde na místě, aby se organizace zaměřila na potřeby zaměstnanců, aby se zamyslela nad tím, jak zaměstnance více zapojit a jaké kurzy by pro ně byly vhodné, aby rozvíjeli svůj potenciál. Navrhované změny by organizaci pomohly k větší spokojenosti zaměstnanců, lepším vztahům na pracovišti a zároveň by si vybudovala pevnější systém týkající se lidských zdrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.